Na których elementach ubrań najczęściej umieszcza się nadruki reklamowe?
Nośnik reklamowy powinien docierać do jak największej liczby odbiorców, dlatego coraz częściej kluczowym elementem działań marketingowych jest znakowanie odzieży. Ubrania z nadrukami wzmacniają wizerunek firmy oraz pozwalają na natychmiastową identyfikację pracowników z marką. Na których elementach ubrań warto umieszczać nadruki, aby uzyskać satysfakcjonujący efekt reklamowy?
Funkcjonalność reklamy na odzieży
Umieszczenie nadruku reklamowego na ubraniach jest genialnym rozwiązaniem i daje mnóstwo możliwości. Logo firmy, czy też hasło reklamowe dociera do wielu osób i staje się rozpoznawalne tam, gdzie dotychczas było nieznane – umieszczony na koszulce znak jest łatwy do zapamiętania. Zwiększa się tym samym świadomość istnienia marki oraz jej rozpoznawalność. Odzież z nadrukiem reklamowym pozwala także wyróżnić firmę na tle konkurencji. Pracownik ubrany w znakowaną odzież staje się rzecznikiem firmy i buduje jej autentyczny wizerunek. Reklama na odzieży ma także walory informacyjne – na eventach branżowych, sportowych czy muzycznych taki ubiór pozwala na szybką identyfikację przedstawiciela firmy. To także dobry upominek zarówno dla klientów, jak i pracowników.
Na czym umieścić nadruk reklamowy?
Nadruki reklamowe najczęściej pojawiają się na koszulkach – zarówno damskich, jak i męskich. Są to zwykle wygodne i dobrej jakości T-shirty, koszulki polo oraz koszulki bawełniane. Dzięki temu, że można je kupić w różnych krojach, fasonach i kolorach, łatwo je dopasować do barw logotypu firmy. W chłodniejsze dni dobrze sprawdzają się znakowane kamizelki i bezrękawniki oraz lekkie kurtki. Zimą natomiast ciepłe polary, kurtki i bluzy oraz wielofunkcyjne softshelle. Częstym elementem odzieży, na którym sprawdzają się nadruki reklamowe, są czapki – zarówno zimowe, jak i letnie czapki z daszkiem. Coraz popularniejsze są także nadruki na odzieży stricte roboczej.